Counters

سه‌شنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۸

(فایل pdf)


5 : نظرات

At ۹:۱۷ بعدازظهر, Blogger Hodgkin said...

سلام و درود بر شما نویسنده یا نوسندگان این سایت بسیار زیبا.
من مطالب شما رو دنبال می کنم و مدتهاست که به دنبال جمع آوری یک مجموعه کامل از معجزات قرآن هستم. از منابع زیادی تا حالا استفاده کردم, اما خیلی از مطالب این سایت رو جای دیگه ای ندیده بودم.

من اخیرا وبلاگی زدم با چند هدف مختلف که یکی از بخشهاش همین معجزات قرآن هست.

می خواستم ببینم آیا با ذکر منبع یعنی آدرس این سایت شرعا اجازه دارم مطالب جالب این سایت را در وبلگ خودم به همراه مطالبی که قبلا جمع کرده بودم اضافه کنم یا نه؟

هدف من اینه که هر چه بیشتر این اطلاعات در اختیار همه قرار بگیره. ممنون میشم اگر به من جواب بدهید.

آدرس email من اینه:
ََAmin_NajafiAmin@yahoo.com

اگر همینجا هم جواب بدید باز هم ممنون میشم. برای من اجازه شرعی این قضیه مهمه. منتظر جوابتون هستم.

با تشکر از همه زحماتتان

 
At ۱۰:۵۲ بعدازظهر, Blogger Quran message said...

سلام

از نظر من هيچگونه اشكالي ندارد فقط به شرطي كه معجزات رياضي قرآن براي هدف يكتاپرستي بكاربرده شود و تعصبات فرقه اي و قومي در آن نباشد. آدرس وبلاگتون چيه؟

خدا نگهدار

 
At ۱۰:۴۵ بعدازظهر, Blogger Hodgkin said...

سلام, با تشکر از شما
آدرس وبلاگم رو که پرسیدید اینه:

http://hodgkin.mihanblog.com

هدف من نشان دادن حقانیت قرآن هست. من خودم هیچ تعصب فرقه ای ندارم. تنها حرفم و نظرم اینه که تنها منبعی که بدون هیچ شک و شبهه ای میشه بهش اعتماد کرد و احکامش رو بکار برد همین کتاب هست. البته منکر بقیه ادیان نیستم. تو همه اونها هم کم و بیش همین حرفها گفته شده, منتها قرآن دیگه کمال همه سخنهاست.(از نظر من). من در وبلاگم هم فقط از حقانیت قرآن صحبت می کنم. کاری به دین و فرقه ندارم.البته سخنان مولی علی(ع) رو هم به جهت ارزشمند بودنش ذکر می کنم, امیدوارم این مطلب رو به معنای فرقه گرایی تلقی نکنید.

در وبلاگ من در بخش "موضوعات سایت" که گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار داره یه عنوان هست به نام "رموز ظاهری قرآن". دومین متنی که تو این قسمت گذاشتم عنوانش هست "چرا عدد 19" که بیشتر مطالبش رو از وبلاگ شما برداشتم و در ادامه متنها هم خیلی جاها مجبورم از مطالب وبلاگ شما استفاده کنم.


من غیر از مطالبی که شما اینجا نوشتید, مطالب زیاد دیگه ای هم جمع کردم و دسته بندیشون کردم که اگر بخواین می تونم قبل از اینکه تو وبلاگم بگذارم همه رو براتون بفرستم.(اگه می خواین یه آدرس Email لطف کنید.)

یه سری مطالبشم هنوز کامل نشده که هر وقت کامل شد می تونم براتون بفرستم.


در ضمن من لینک وبلاگ شما رو در قسمت "لینک دوستان" در وبلاگم گذاشتم که می تونید اون رو با اسم "معجزه ریاضی قرآن" پیدا کنید.--- گوشه سمت چپ و پایین صفحه


هدف من از زدن این ولاگ اینه که یه سری مطالب علمی, قرآنی, سخنان بزرگان,فلسفه,مطالب ادبی و شیوه تفکر رو در حدی که می دونم به دیگران منتقل کنم.

بخصوص مورد آخر رو که روی روشهای فکر کردن زیاد کار کردم و می خوام در قالب مطالب به ظاهر سرگرم کننده اون رو به بقیه یاد بدم و از نظرات بقیه یاد بگیرم.


از اینکه افرادی مثل شما هستند که چنین مطالب ارزشمندی رو به دیگران منتقل می کنند واقعا خوشحالم و امیدوارم من هم بتونم قدمی در این راه بردارم.

راستی اگر فایلهای مربوط به قرآن رو برای تکمیل کارتون خواستید, آدرس Email رو دوباره تاکید می کنم که فراموش نکنید.(این مطالب قرآنی به غیر از یه بخش خیلی خیلی اندکیش, همش گردآوری هست, هیچ کدوم کار من نیست. من فقط اونا رو سعی کردم مرتب کنم)


با تشکر و سپاس فراوان

 
At ۱۱:۱۱ بعدازظهر, Blogger Quran message said...

سلام

nunandpen@yahoo.com

 
At ۱۱:۱۴ بعدازظهر, Blogger Quran message said...

سلام در ضمن وبلاگ انگلیسی من مخصوص معجزات ریاضی قرآن است.
http://quranmessage.blogspot.com

 

ارسال یک نظر

<< صفحه اصلي